Magyar Pokémon GO blog

Pro tipp: fél óra alatt 50 000 XP, vagy több - így maxold ki a Lucky Egg hatását

2016. július 29. - Tomanovics Gergely

A cím nem elírás, nem csalás, és nem is szenzációhajhász túlzás: inkább óvatos becslés. Nekem ezzel a módszerrel 13 perc alatt 23 000 XP-t sikerült gyűjtenem, erről videós bizonyítékom is van, és bőven lehetne még fokozni.

Ha túlozni akartam volna, akkor valami ilyesmi buzzfeedes clickbait címet adtam volna neki:

Ha Ezt Elolvasod, Minden Megváltozik, Amit Weedle-ről Gondoltál, Sőt, Ő Lesz A Kedvenc Pokémonod Egy Olyan Szuperképessége Miatt, Amit 10-Ből 9 Pokémon Go Játékos Nem Ismert Eddig. Bízz Bennem!

És tulajdonképpen ez sem lenne annyira nagy túlzás: amióta rájöttem erre a pofonegyszerű trükkre, örülök, amikor 100 alatti CP-jű Weedle-t, Rattatát, vagy Pidgey-t találok. :)

A kezdőknek szánt oktatósorozat 4. részében írtam arról, hogy érdemes evolve-olni a pokémonjaidat, amint megvan a szükséges mennyiségű cukorka: minden egyes evolve 500 XP-t ad, ha pedig korábban ismeretlen Pokémon az evolúció eredménye, az +500, a Lucky Egg használatával pedig ezt is megduplázhatod - egyetlen evolúcióval így akár 2000 XP is begyűjthető, ami a játék kezdeti szakaszában (nagyjából 15-ös szintig) brutálisan soknak számít. 

Később viszont exponenciálisan nő a szintlépéshez szükséges XP mennyisége: nekem most a 21-es szintről 22-esre lépéshez 75 ezer(!) tapasztalati pontra van szükségem, a 30-as szinthez állítólag félmillió kell, így ideje átgondolni az XP-szerzési stratégiádat. Szerencsére van megoldás!

Pidgey, Weedle, Rattata: korábban sokszor volt, hogy a kis nyamvadt 10 CP-s példányokra egy pokélabdát és a befogásához szükséges fél percet is sajnáltam, és milyen rosszul tettem! Ezekkel a legkönnyebb cukorkát szerezni, az első kettő evolve-jához meg mindössze 12 cukor kell: potya 500 XP bármikor még akkor is, ha a fejlettebb Pidgeotto-t vagy Kakunát ki is dobod utána azonnal. Ha pedig koncentráltan gyűjtöd be ezeket a potya 500 XP-ket, akkor hirtelen nagyon sokat tudsz fejlődni.

Ahogy a pokémonok fejlesztéséről szóló posztban írtam: ha megtelt a pokémontárolód (250 fér bele alapból) érdemes lepasszolni a prof-nak a gyengébb, kisebb CP-jű Pokémonokat, és az ezekből kapott cukorkákból kvázi ingyen evolve-olhatod az erősebbeket. Ha viszont nagyon sok XP-t szeretnél, érdemes megvárni, míg legalább 50 darab evolve-olható Pokémon és az ehhez szükséges cukorka-mennyiség összegyűlik: ennyit ugyanis simán meg tudsz csinálni fél óra alatt, amíg a Lucky Egg hatása tart. Én próbaképp 13 perc alatt csináltam 22000 XP-t, ehhez jött még később 3000 (az utolsó Pidgey-nél véletlenül elbénáztam, és kiléptem a kezdőképernyőre. Szerencsémre viszont pont kikelt egy tojásom, amiből új, ismeretlen Pokémon kelt ki, és ez is megdobta az XP-t). Erről videót is készítettem bizonyítékként:

Evolve like a BOSS: 25000 XP negyed óra alatt

Nemsokára élesítem erről a blogbejegyzést is

Posted by Magyar Pokémon GO blog on Friday, July 29, 2016

25 000 XP nem rossz, de bőven lenne hová fokozni.

Legközelebb tehát azt fogom csinálni, hogy miután eladtam a gyenge pokémonjaimat a profnak, nem kezdem rögtön az evolve-maratont: megvárom, míg mégegyszer megtelik a pokémontároló, illetve összegyűjtök 9 darab inkubátort és 9 darab 10 kilométeres tojást egyszerre elviszek 9,99 km-ig, hogy ezek is pont kikeljenek - ez nem lesz egyszerű mutatvány, de talán megdönthetem vele a fél óra alatt szerezhető XP világrekordját. :)

Pro tipp a pro tipphez: Gyere el a Széll Kálmán Térre 2016. július 31-én, vasárnap délután 15:00-kor tartandó KalefLURE+ eseményre, ahol egy órán keresztül 5 darab lure-ozott Pokéstop ontja majd magából Weedle-ket, Pidgey-ket és Rattatákat. Részletek

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokemon-go.blog.hu/api/trackback/id/tr108920736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása